Wednesday 8 April 2009

sukan sokmo!

isnin-khamis ------- drama pkul 5.30-7.30
jumaat-ahad ------- tak der kat shah alam
bila boleh nak ajak sport nye...
study week pun dah dekat...
tak dapat dah la...
"chance no more"...

jadual sukan aku;

isnin ----- joging kt tasik sek 7 @ sek 2
(biasanya dgn pokyed, ataupn sorg2 je. penah kwn2 len ikut antaranye k.a., aimi, paktam, daud dll. kalo sorg atau dh lambat, biasa nye joging kt aprtment putri je)

selasa ----- renang kt sek13
(ikut pokyed. arap dapat selalu pegi tp tggu pokyed ajak la. pokyed ade network. kwn2 len yg ikut antaranye pusar, nuar dll)

rabu ----- badminton kt pusat sukan
[men dgn halim, din, fazrul & fitri. kdg2 tuh ade jgk wan pendang, bad, ijat, shahir, fidat, eli, ana, lela dll]

khamis ----- silat kt sek 17
[aku jarang pegi tp kalo ye pun of course, again, dgn pokyed. nuar n paklah dh xjoin]

jumaat ----- futsal kt court
[biasanye kay atau mael arrange. so ptg tu aku mesti men kt court dpn umah dulu nk increase match fitness. player tegar yg mesti ade sekali kt court; anjang, kay, mael, megat, halim, mat, lat, faiz, kecik(skrg injured) & said]

sabtu ----- basikal kt bukit cerakah
[biase pegi pagi, kalo pegi selalu bwk budak yg xpnah pegi. penah pegi dgn halim, pokyed, faiz zahari, dian, lin, yazmin, gazi, baya, bijah, faiz(p), juli, zan, jaja, husni, shuey, pusar dll]

ahad ----- tenis kt pusat sukan
[aku stat men tenis kt matrik penang. gile tenis time tuh dgn timi n daud. kt cni (uitm) dok men jgk tp susah nk ajak geng. alat-alat sume dah ader, cume nak ajak org join je. siape berminat bagi name]

p/s blog liyana best, bace la wei...

-palola-

4 comments:

  1. Minum milo anda sihat dan cergas. Bagus3.Sihat sokmo.

    ReplyDelete
  2. Bizi nye abg kiter..
    Kalah Perdana Menteri Malaysia
    Ahaks....

    ReplyDelete
  3. bz mende nye,
    dua jam je sehari,
    jom! join sekali...

    ReplyDelete
  4. wehhh..aku penah main tennis ngan ko x masa kat matrik dulu? tapi aku sll r nampak korg jog ptg2 masa aku ber'tennis' kat court

    ReplyDelete