Friday 10 April 2009

ari ni 'luar' sejarah

arini ari ilek aku...
aku ader kelas audit yg best gile pagi tuh...
ktorg amik gambar dgn puan rose yg happy-go-lucky tuh...
aku dpt amik gambar intim gile tuh, tp aku lak malu2...
mata die dgn mata ak xsampai sejengkal, hehe...
mau tak ketar hati ni...
aku tanya die pasal horoskop libra...
aku, erol dgn wana bintang libra...
aku 20/10, wana 15/10, erol ?/9, berapa ntah, x igt...
dia ckp bdk libra ni:
karakter/hati lembut
alwiz try to avoid fight (xsuka gaduh ah)
indecisiveness (sbbkn 'dacing' la katakan)
susah nak menyebelahi mana2 pihak yg bergaduh
penting kan kwn, byk berckp dgn kwn yg rapat (wana ckp libra nih, kalo suh benti ckp seminit, seminit je la, pastu, sambung balik ckp)
perlukan org yang kuat karakter yg bole sokong karakter yg lembut
antaranya sagitarius, taurus, aries, leo
pastu aku dh abih kelas, xde dh kelas...
aku lepak ptar sampai pkul 12.15tgh...
pastu wat test maf sampai 2.45ptg...
semayang kt OM (+pusa+ptam)...
makan kt selera ayam kampung sek7 sampai pkl 4.20ptg (+pusa+ptam)...
balik, sport (joging+futsal) walaupun mula nk men badminton...
lepas maghrib TIDO...
bgn balik kul 1.35, pegi umah paktam...
paktam minta tolong die study, tapi aku tolong teman je ade la...
sembang sampai kena marah (sebab wat die ilang fokus)...
tok balik, aku sembang dgn die jap,sambil tulis blog nih...
pastu...mana aku tau...
to be continue...
dah la nk tolong paktam bace laks...
n nak wat case study far600...
skrg dah 3.20pagi...
-palola-

No comments:

Post a Comment