Thursday 29 December 2011

Ombak Rindu

Recently, I went back to Penang, balik kampung nak jumpa parent aku juz before my ACCA P1 paper exam. My mum really want to watch this movie. Therefore, having chance that I'm here in Penang, my mum ask me to go with her la.


So, roughly, citer ni merupakan adaptasi dari novel Bahasa Melayu hasil nukilan Fauziah Ashari. Cerita ni fokus tentang seorang perempuan kampung yatim piatu, Izzah (Maya Karin). Yang best pasal citer ni ialah penerapan Izzah sebagai gadis yang baik hati, sayang dan patuh pada suami, perkembangan cinta yang sangat semulajadi, dan sikap tamak dan sombong masyarakat berada. Aku percaya golongan macam ni wujud lagi dlm Malaysia ni.


Overall, aku PUAS HATI tgk citer ni. Aku bukan mat jiwang, sume citer aku tgk. Yang best aku puji .. Yang xbest, sory, aku maki, abis-abisan...


p/s: Still top my list of the most piece of S**T -------------> Raya Tak Jadi (Bangang punye prof, nak tipu duit org masuk wayang ke?)

No comments:

Post a Comment