Tuesday 13 December 2011

ADIDAS King Of The Road 2011

Adidas sekali lagi tahun ni adakan Run Tournament - King Of The Road. Aku kena ajak dgn Ikhwan, kawan keje aku kat E&Y. Larian bermula kul 7 pagi, hari Ahad 2 Oktober 2011. Dalam pertandingan ni ada dua kategori, 10km & 16.8km. Dorg wat kat NPE highway. Sebab dah lama sangat mandom, aku join 10km je la. Kawan2 ofis aku yang join sume total ada 8 orang, sume join 10km jgk.


Anyway, Adidas Run kali ni bagus la sbb:

1. Jalan (race route) die besar, xde interruption dgn org yg lari 'maha' slow, walaupun aku dah lari abis slow. Thanks for the sponsor - NPE H'way yg besar tu.

2. Sponsor die dasat jgk (walaupun xleh lawan Nike Run) - Power Bar, Milo, Deap Heat, Fitnesse, Bubba Gum (dpt voucher minuman), Adidas sendiri (dpt 30% diskaun on kasut, tu yg aku beli satu running shoe), and 100 plus (utk drink station every 2.5km).

3. Dpt finisher's medal utk yg abiskan run within qualifying time.


Aku letak gambar2 related dgn Adidas Run ari tu.


Satu je aku xpuas ati, shirt saiz M die besar gedabak, xsesuai dgn body 'mantap tp kecik' aku.


Race bib. Credit to Shuhid, Chicha (Syed Jefrizil), Norehan & Andy.




Bersama Champion...


Bersama rakan sebarisan...(hahaha)


Segerombolan...





The finisher's medal...


Sekian ADIDAS King Of The Road...jumpe lagi tahun depan...



No comments:

Post a Comment