Wednesday 4 March 2009

Selamat Datang Ke Samudra Baru

ini blog pertama aku dalam bahasa MALAYSIA...sblm ni aku ade blog english dannypiacenza.blogspot.com...tp member2 dr malaysia aku byk sgt bising psl blog tuh...diorg kate kalo aku xtulis dlm bhsa melayu, diorg xbca...rugi la jugak sbb kwn2 aku byk yg dr malaysia...satu lagi bole jgk aku tunjuk kt dunia yg aku ley ckp melayu walaupn asal dr st. dale, liverpool...aku dok malaysia lama beb...cukup utk ak sempat blaja bhs melayu kl, dan jgk bahasa melayu mamak...aku fun giler tulis dlm bhs inggeris(walaupn dh tunggang-langgang skrg ni) tp ak nk jgk tulis melayu, sbb mak aku org aloq setaq kedah, walaupn serius aku xreti ckp loghat kedah...bapak aku plak dr minden height pn...anyway, arap blog ni dpt bg korg different dimension (sptmana ak bgtau dlm blog inggeris aku) ataupn dlm bhs melayu, 'dimensi berbeza' dalam penulisan blog nuraimanhaykal, k? Selamat Datang ke Samudra Baru Ku

No comments:

Post a Comment